tirsdag den 4. september 2007

Trædemøllen

Første arbejdsdag efter ferien. Positivlisten:

  • Nogen har lagt en pakke tusser på mit skrivebord. Og det er ikke tusch i kontorudgaven, det er rigtige tusser!
  • Sød kollega, som spørger til ferien og som lige udsætter mødeagendaen lidt for at hyggesnakke
  • Frugtordning
  • Hvis der skulle være nogen, der finder på at spørge om jeg kan hjælpe med at flytte på en hverdag, kan jeg sige "nej, desværre. Jeg kan måske komme en time sidst på dagen".
  • Man kan holde ferie om aftenen sammen med sin kæreste. Tænde et myggelys og tale om hvilken hund man skal ha når man flytter engang.

4 kommentarer:

Mikkel F sagde ...

Og indtil videre er man blevet enige om hund af en hvis størrelse (ikke noget tøset Paris-Hilton-skravl af en hund uden pels...) som man kan tumle rundt med. Og hund-af-en-hvis-størrelse kræver lejlighed/hus af en hvis størrelse.....så jeg glæder mig sådan til et stort sted...med værksted til manden i huset... (mig mig MIIIG...)

Lene sagde ...

Vil bare lige sige at jeg var den der skruemaskine og kørte dieselbil da Linda skulle flytte. Jeg tog hjem inden jeg blev så meget mand at jeg begyndte at spytte og bøvse højt.

Er en hund af en vis størrelse en retriever-ish hund eller en større bamse?

Anonym sagde ...

Hej søs,
Som nystartet kunsthistoriestuderende må jeg give dig et rent 13tal for telefon-møde-tegningen med dine nye farver... (efter den nye karakterskala må du dog nøjes med et 12tal, som du deler med de knapt så skarpe, der scorer et 11tal...)

Lene sagde ...

TAK! Jeg har gjort mig umage med at male indenfor stregerne...