tirsdag den 9. oktober 2007

Jeg har fået nyt kontor. Nu sidder jeg på et meget stort kontor med linoleum og laminat, som gør rummet meget lydt. Man kan høre hårde kontorhæle på 100 meters afstand (og derfor har vi cykler til rejser til fjernere rejsemål end kaffemaskinen).

Idag er det tydeligt, at min humor har nået udfordringsgrad 76, for jeg synes det er svært at lade være med at grine når naboen evaluerer hver telefonsamtale med "jeg er omgivet af idioter" og andre mumle-svinere. Lokalet er så lydt, at ALLE kommentarer kan høres, selvom man vender sig ind mod væggen i erkendelse af at der er for langt at løbe, hvis man skal undslippe kollegernes hørevidde.
Jeg skal sådan passe på at jeg ikke får krampe i maven af grin og mister al office-credit i samme hug. Mine arbejdsgivere tror jo stadig, at de har ansat en voksen.
Bare idag har jeg sunget Jamaica, udtalt mig om Vesterbro ungdomsgård og sagt "God tur hjem i traktoren" da min mor ringede.
Jeg tager mig sammen i morgen. Jeg kan godt klare det.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

... Nej nej.. du må IKKE tage dig sammen. Det må ALDRIG ske! Det bliver alt for kedeligt...