onsdag den 13. februar 2008

Tanketømning

Jeg har haft travlt idag. Rigtigt travlt. Og så har jeg siddet i et af de møder, der fremkalder alle de underlige tanker. Vi bringer et udpluk:
  • Paris Hilton er en beagle i menneskeform. Nuttet, men utroligt dum hund.
  • De unge knægte, der køber en gammel spand af en Mazda og udstyrer den med lavt racersæde: Kan de overhovedet se over instrumentbrættet?
  • Der er to i min omgangskreds, der er gravide nu. Begge lige omkring 12 uger henne. Hvordan tør man sætte børn i verden nu, hvor min kollega Martin (som mildt sagt er uskadelig) bliver slået ned foran Train. Helt umotiveret. Af nydansker. Og især i en tid, hvor jeg ikke engang ville lade min hund stå bundet alene udenfor et indkøbscenter?
  • Kan man bede om hundebarsel når man får sin hundehvalp. Eller om bils første sygedag, når yndlingsslæden skal til service?
  • Hvordan kan BMWs side loade så langsomt, når de skal sælge hurtige biler?
  • Hvad hedder sådan en dims, der er lavet af papir med et stykke ståltråd i, som man bruger til at lukke slikposer med ved at sno den? En snøl?
  • Hvem fandt på at lave Berlingo og Kangaroo sådan? Papkasserne med trillebørhjul kan jo ikke dreje.
  • Hvis man kun sørger for at lederne i et firma er informerede, er det så ikke ligesom at sige at man har bagt lagkage når man kun har pisket fløden?

Ingen kommentarer: