tirsdag den 11. marts 2008

Masser at lave i børnehaven idag...

Jeg har på rekordtid forberedt en bedre redegørelse for - og imod - corporate blogging. Bare fordi vi lige kom til at tale om det og fordi det er en overvejelse, der bliver ved med at dukke op, hver gang nogen mener, at vi skal være med på beatet.

Det er sindssygt spændende. Ikke mindst er diskussionen spændende. Og alt det, der skal opfyldes, er sindssygt spændende og alle fordelene...

Nu sidder jeg og ser på mange brændende liniers engagerede ulmen og tænker, at jeg vist nok er lidt god, ligesom dengang i børnehaven hvor det flotteste sandslot stod og nærmest lyste i sandkassen og den blå skovl stadig lå hjemmevant i hånden.
Nåmen, sandslot må være sandslot og stå og lyse i sandkassen, mens jeg kigger længselsfuldt på det gennem ruden. Jeg bliver kaldt ind og skal have vasket hænder, fordi der skal soves til middag og ikke leges i sand.
Jeg ved godt, at jeg skriver meget om ham for tiden, men hvor ville jeg bare ønske, at jeg skulle hentes af Blachman idag.

Ingen kommentarer: