mandag den 12. maj 2008

Jeg er blevet fjernet fra min familie...

Jeg skal ikke arbejde sammen med de to andre i år på Skanderborg Festival. Og helt ærligt, så synes jeg, det er meget underligt, at de to skal have skribent-job og pressekort, mens jeg stadig er udstyret med walkietalkie og orange nattevagtvest. 

Men hey... Jeg kan sagtens se fordelene. De andre kan jo skrive om mine ekskapader og holde sig ædru imens.
Når de interviewer Leonard Cohen, er det mig, der prøver at mime 'famous blue raincoat' nede fra medhjælperbaren og når festivallen er slut, så er den slut for mig, mens de to andre stadig skal skrive. Jeg er helt sikker på, at de glæder sig, så det gør jeg selvfølgelig også på deres vegne.

Gad vist hvor mange vodka-orange, jeg kan nå at drikke, mens de retter kommaer? 

Ingen kommentarer: