søndag den 1. juni 2008

Min livmoder er forstuvet

Jeg holder fast i, at det ikke er det samme at få barn og få hvalp. En hund er en hund og ikke et menneske. Men da Oakley, efter at have kastet op af køresyge, holdt op med at trække vejret hurtigt, da sad hjertet i halsen på mig, for det så et kort øjeblik ud som om den var holdt helt op med at trække vejret. (Billederne viser, at den er særdeles levende). 
Efter en time var jeg så tæt knyttet til det lille pus, at tanken om at miste den, er forfærdelig.
Den trak vejret og sov helt tæt op ad mig resten af vejen hjem. 

Det er stadig en hund og jeg er ikke dens mor. Men det er den bedste, dygtigste, smukkeste hvalp i hele verden.
Og den er min. 

Dag to uheldsstatus: Plante lettere skadet, ingen tis indendørs. Dygtiiiiig.

Ingen kommentarer: