mandag den 17. november 2008

Kan jeg åbne øjnene nu?

Længe har jeg været hjemsøgt af flæskesvær/popcorn/bolcheknasere når jeg gik i biografen. I ved nok, dem der tager første bid med tilløb og åben mund og så ellers fortsætter med at gnaske højlydt. Jeg får stadig fnidder, men vejrtrækningsteknikker, meditation og vingummi i ørerne har efterhånden dulmet de værste reaktioner lidt. 

I en periode havde jeg æren for, at dem der laver disneyplaster fik deres månedlige bonus. Jeg skulle bare kigge på en brødkniv før en eller anden finger gav sig til at bløde. Jeg har lignet Michael Jackson udsat for United Colors of Benetton. Og under tøjet har jeg lignet en lille plettet pony fordi jeg også fik blå mærker overalt.

Nu er jeg ramlet ind i en anden periode i mit liv og jeg håber at den snart er overstået: Hver gang jeg møder en potentiel samarbejdspartner, så er der et eller andet, vedkommende prøver at slippe for at lave ved at tørre det af på mig eller ved at finde på undskyldninger for at beholde jobtitel & ære men slippe for ansvaret & arbejde. 

Skal vi ikke bare sige, at når jeg har sovet en gang til, så er orden genoprettet? Hm? Så sagde vi jo at der blev sat punktum for den periode. 
Vil næsten hellere bløde fra neglene igen.  

Ingen kommentarer: