onsdag den 7. januar 2009

Det er da Homo-Henning!

Jeg blev bange, da jeg så nyhederne igår. 
I toget på vej til København holdt min kollega et avisbillede af Simon Emil Klammitzbøl hen imod mig mens han ledsagde med kysselyde og jeg gøs og rykkede godt tilbage i stolen med min plastikkaffe. Gys.  Tænk at vågne op ved siden af den savlende barnemund i virkeligheden.

Da jeg så senere sad og var zombie og stenede fjernsyn, var han der igen, Simon E. Og pludselig var der linet op til gyserfilm. Ham den lille fedtede med brillantinehåret er guddødeme kæreste med det tårnhøje helvede, der lige har fået snittet ansigtet op på tværs. Han ligner Kaj-dukken, bare uden grøn. Jeg havde ikke svært ved at forestille mig, hvor Simon havde sin hånd i det øjeblik, hvor Tårnhøj Kæreste flækkede fra øre til øre i et tøjdukkegrin. 

Jeg ved ikke, hvad der gjorde mig mest bange. To skræmme-munde eller tanken om hvordan det lykkes dem at kysse. Jeg valgte at gyse-grine i bare forskrækkelse. Gæt, hvad jeg drømte om i nat... 

Ingen kommentarer: