torsdag den 8. januar 2009

Ud at køre med de skøre

I'm off! 
Jeg skal afsted på tur til Sverige sammen med legekammeraterne i børnehaven kollegerne fra i morgen tidlig. 
Der er booket ansigtsbehandling sammen med hende jeg skal dele værelse med, blond nordjysk kollega tager svenskerspil med, som vi skal spille på Molslinien, bilsælgeren skal vækkes med helt særlig ringetone og de halv-svenske kolleger skal lære at tale dansk. 

Kan eventuelt være, at jeg skal være den første til at indrømme at man kan have hjemve efter sin hund, men jeg glæder mig ihvertfald til at savne Mikkel. (Som i øvrigt holder drengeaften, så jeg kommer garanteret hjem til vikingens hule og må slå mig vej igennem øldåser og ådselædere ved en skraldespand fyldt med kødrester).  

Jeg skriver, hvis i skal sende flere penge. Ha det bra! 

Ingen kommentarer: