fredag den 23. januar 2009

Peter Sommer? wooot?

Hvordan kan P3 eller nogensomhelst synes at Peter Sommer er et talent som laver god musik? 
Hans tekster lyder som en konfirmands alitterære forsøg på en takkesang. Ordene rimer ikke, de er ikke rytmiske og live kan han næsten ikke lade være med at synge falsk. 'Løgn over løgn'? 'Det her er dit hærværk'?... Det kan kun være hans tale til sit eget spejlbillede. 
Hvis jeg nu var Blachman, så havde jeg sagt noget med: Lad  være! Du skal ikke synge. Enten går du eller også går jeg, for jeg kan ikke holde den hån mod kunsten ud. 
Fnidder i fri dressur. 

Kh hystaden

2 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

Kunne ikke være mere enig! Og han var klart blevet stemt ud af Blachman og co. Og hvad skete der lige med det drengekor?

Linda sagde ...

Jeg vil hellere vide, hvorfor fanden vi skal til at se på skovmandsskjorter igen??