onsdag den 25. februar 2009

Den nye Blekingegadebande

På lørdag skal vi mødes rundt om bordet, alle os fra ordetrundt.dk. Det bliver sjovt at møde de mennesker, som jeg kun kender gennem det, de har skrevet.

Jeg har jo allerede mødt hr. Bitterblog, som selvfølgelig overhovedet ikke levede op til forestillingerne, så jeg er forberedt denne gang, men jeg har allerede castet os til forskellige roller i banden. Der er lederen og der er den, der ikke nødvendigvis accepterer at der skal være en leder og som vil insistere på at købe den kaffe, der kommer fra kolben. Eller også den mest fancy kaffe med flødeskum og ingefær.
Der vil også være hende, der vil sidde og prøve at få ansigterne til at passe. Længe.

Der er bloggeren, der ikke fylder så meget på selve mødet, men som sidder og pønser på det indlæg om kvinder der skal skrives når man kommer hjem til pc'en og chokoladen.
Næ vent... det tror jeg egentlig vi alle sammen vil sidde og tænke på, ellers ville jeg blive skuffet.

Personligt regner jeg med at få stof til flere dages blogindlæg ud af det kaffemøde. Gad vist om vi snakker lige så meget som vi skriver?

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Det er søndag, sweetie:)

Lene sagde ...

og så er der den blogger, der holder styr på at alle husker det praktiske... Der er også en, der har siddet på Baresso hele weekenden, fordi hun ikke kunne huske hvilken dag det var.