torsdag den 26. februar 2009

Stik ikke fingrene ind i løveburet

Jeg har sovet dårligt, OK?
Jeg har sovet dårligt to nætter i træk og jeg hoster, er skidesur og tænker helt vildt meget over stoore ting og også de små. Det mindste verden kunne gøre var, pænt at forføje sig af banen. Rydde motorvejen for min skyld, holde mund med alt muligt ligegyldigt bavl og bare lade mig være i fred.

Nej, det nytter ikke at kalde mig lille pus og ae mig på kinden og sige nåååh... Bare la vær. Det nytter heller ikke noget, at sige at det bare en det samme som PMS, for det ved vi jo allesammen virker som en helt utroligt virksom isbryder, der får eddikesure mennesker til at smile med æblekinder igen. Ik? Det nytter bestemt heller ingenting at sige at jeg er sød når jeg er sur, for jeg ved godt at næste helsætning rummer et eller andet jeg lige skal. Eller skal lade være med.

Bare.lad.mig.være.i.respektfuld.fred mens jeg sidder og skumler i min kaffe.

3 kommentarer:

Mikkel F sagde ...

Fååårg.....Oakley og jeg ta'r på hotel......pus.

Uden Relevans sagde ...

Føler mig meget beæret over at du linker til mig :)

Mon ikke det går altsammen?

Lene sagde ...

Min fornøjelse... Trofast læser og alt det der :)