mandag den 9. marts 2009

Det er DET jeg fejler. Og DET!

Netdoktor.dk er det farligste sted i verden, når man fejler noget, man ikke ved hvad er.

Jeg er ikke den, der løber til lægen i tide og utide, og når jeg gør, så er det for at læne mig op af dørkarmen med overtøjet på og fortælle lægen, hvad jeg fejler og hvilken recept, han skal udskrive.
Det kan jeg gøre, fordi jeg selv stiller diagnosen. Meget ofte med hjælp fra google, som vi tror meget mere på end hvide kitler.

Ondt i knæet: Google it.
Hjertet tager dobbeltslag: Google it.
Ofte ender jeg på Netdoktor.dk og får øjeblikkeligt forslag til, hvad jeg fejler og hvad det ellers kunne være. Diagnoserne passer ALLE sammen, og jeg har nu både Crohns syndrom, mavesår og kræft. Så nu sidder jeg bare og kan mærke hvordan min mave bløder og får ikke lavet ret meget andet end at forestille mig, hvordan jeg nogensinde skal få mit liv til at passe med astronautkost og masser af hvile. Og gastroskopi....




Hvis jeg havde læst psykologi, havde jeg både været borderline-skizofren-socialangst og maniodepressiv. Medicinstudiet må være Netdoktor gange hundrede...

1 kommentar:

Uden Relevans sagde ...

Ak ja netdoktor... kom tilbage 90ere!! ahaha :)