fredag den 20. marts 2009

Hvorfor skal helsekostbutikker partout lugte så ækelt?

Jeg har indtaget så store mængder chokolade, kaffe og bland-selv-slik, at min krop truer med at afstøde begge nyrer og hele leveren. Det vil se ret ulækkert ud, hvis mine indvolde skulle ligge der på gulvet og spjætte, så jeg måtte se mit gustne spejlbillede i øjnene.

Grænsen er nået.

Jeg har fået det bland-selv-slik, der tilkommer mig (og resten af Østjylland). Chokoladekvoten er brugt. I mine årer løber der ikke længere blod, men espresso... Det rører mig ikke det mindste at drikke kaffe to minutter inden sengetid, for mit hjerte har alligevel samme rytme som Safri Duo på speed.

Desværre har min nye indsigt nogle slemme konsekvenser:
Jeg skal være alene hjemme og se x-faktor uden stimulanser af nogen art. (måske en liiiiillebitte kop kaaaaarf?)
Jeg bliver nødt til at tvinge mig selv til at udrydde den sidste pakke chokolademarie lige med det samme, helt selv. Det bliver svært.

Håber bare ikke jeg kommer til at lugte af helsekostbutik...

Ingen kommentarer: