tirsdag den 3. marts 2009

Jeg er ikke racist, men...

Når jeg hører mennesker sige at de 'ikke er racister, men...'. så ved jeg bare at der kommer noget, der kan tolkes racistisk. Jeg har ikke fordomme, men...

Jeg gad bare godt - måske kun i 20 sekunder - at se ind i de indvandrer(-bande-medlemmer)s hoveder for at forstå, hvad der driver dem til at hindre madleverancerne til at nå frem til ældre mennesker på Nørrebro. Og hvad der får dem til at kaste sten efter ambulancer ved trafikuheld og brandbiler, som det er sket i Århus.

Det går ud over grænserne for min forståelse og jeg fatter overhovedet ikke, at de ikke selv kan se, at det er fuldstændigt til rockerne at gøre sådan noget.

3 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

EN af madchaufførerne var AK81er og han blev taget den anden dag iført skudsikker vest og pistol....

Lene sagde ...

Er det grunden til at madtransporterne ikke kan komme igennem? Ham, den ene?

Det er da en del af forklaringen...

Uden Relevans sagde ...

Jups