torsdag den 7. maj 2009

God shuffled his feet

Forleden aften sad jeg oppe ved en veninde og drak kaffe mens vi tjekkede op på hele omgangskredsen og hun ammede sit andet drengebarn. Hende og manden var klar til at få børn, da de fik den første for 3 år siden og de er helt perfekte forældre, der husker at være mennesker og kærester samtidigt. 

Mange af mine kolleger har børn. Mange i omgangskredsen har ønsket om at få børn en dag, nogle endda så stærkt et ønske, at de i årevis har kæmpet med hormonbehandlinger og opslidende venteperioder. 

Jeg går her og er underligt tilpas. for mens alle andre lægger børneplaner, så er det nu anden måned i træk at jeg - der ikke har lagt nogen som helst planer i den retning - har næseblod istedet for den normale månedlige blødningsrutine.  Og så er det, at jeg tænker lidt over om der sidder en karmarevisor, en skæbneminister og en alvidende Gud et sted og bytter rundt på nogle spillekort, mens de ryger cigarer og laver væddemål. 
 

4 kommentarer:

Amalie sagde ...

måske du skulle tisse på en pind?

er i øvrigt selv i samme situation... hold os opdateret!

Puk sagde ...

Jamen tillykke da :)

Lene sagde ...

@Puk: Et ophold på et spahotel fik lige bragt orden i helbreddet igen, så der er ingen bestyrelses-baby på vej :) Ellers tak...

Puk sagde ...

Det er også meget nemmere at holde bestyrelsesmøder uden :)