fredag den 25. december 2009

Juleslik - vi bringer en forklaring

Ja, altså undskyld fordi jeg lader sådan fire fætre springe ud i dit juleåsyn, men jeg synes jeg ville dele chokket.

Det er vingummi og min mor har købt dem og lagt dem på etagefadet med det andet juleslik. Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal begynde og jeg vidste heller ikke lige, hvordan jeg skulle modellere mit ansigt. For det er ikke ligefrem let at få sådan en rød vingummifætter proppet i munden, mens forældrene kigger.

Ergo blev jeg nødt til at tage fat og stille dem op på række og fotografere dem. Don't ask.

Min mor sagde, at hun havde set dem på en hylde i børnehøjde (må jeg anbefale at man ikke serverer dem for børn uden at være klar med en særdeles god forklaring om at det er flyvemaskiner eller noget), mærket at de havde lige præcis den rette blødhed (vi går en del op i at juleslik og konfekt skal være yummi hjemme hos mine forældre) og lagt dem i vognen. Først senere gik den grufulde sandhed op for hende, da min yngste søster den 23. december strittede med en af de røde mellem to fingre og udbad sig en forklaring.

Fætrene er cirka 2.5 cm små og kan købes hos Mutter Pötzsch.

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Hmm :D

Thominous sagde ...

Jeg troede, du foretrak hård vingummi? :D

Infotainer sagde ...

er jeg et slemt menneske, som synes de ser virkelig gode ud?

Lene sagde ...

De VAR gode :)