søndag den 20. december 2009

Tænk på det bedste du ved

Her vader jeg rundt i jule-årsafslutnings-travlhed og planlægning og gavekøb og koordinering, når altså jeg ikke sover 12 timer i træk, hvis jeg på nogen måde kan snige mig til det. Jeg har på fornemmelsen, at jeg bare sjosker og er kedelig og har en alt for stor skoletaske på ryggen, der banker ind i ryggen på mig for hvert skridt.

Og så er der skønne, fantastiske mennesker, der giver udtryk for, at de godt gider at lege med mig.

Yogafællesskab, søsterovernatninger, en ny adoptiv-søster med hang til rødvin og ordentlig mad, fødselsdagsinvitationer og biografture med enighed om, at Avatar er en nyreligiøs klimaaktivists våde drøm.
Pludselig er den tunge skoletaske blevet til en superkappe og sneen er krystalklar.

Tak. Af hjertet.

4 kommentarer:

StineStregen sagde ...

Det her kan lyde nedladende, men det er altså virkelig ikke ment sådan: Lenschen, du er den mest nuttede blogger, der findes :)
Krams.

Thominous sagde ...

Tak, nu gider jeg da slet ikke se Avatar. Jeg har også indtil videre modstået pres fra familie og venner, og din oplysning bekræfter og giver mig ekstra energi.

Uden Relevans sagde ...

Tak for positiv energi! blev helt glad :)

Lene sagde ...

@Stine: Naaaj, det er du :) (yæi..)
@Thominous: Ville ikke umiddelbart mene, at du ville synes at Avatar er noget for dig. Den er flot, bevares, men der er ikke noget plot, der rykker.
@Uden Relevans: Velbekomme. Det gjorde jeg også ...