onsdag den 16. december 2009

Oh, grow up!

Fint, at folk siger, hvad de mener og fint, at de bruger deres forsamlingsret, men nu er jeg altså blevet til en sur kapitalist, der holder meget af min ejendomsret og af at bruge statens, dvs fællesskabets, penge, der hvor de er brugt bedst.

Der er familier, der ikke har råd til at holde jul, der er sygehuse og børnehaver, der godt kunne bruge de penge, der bliver brugt på at rydde op og beskytte København mod horder af demonstranter. Der er behov for politi til at rykke ud til hustruvold, overfald og indbrud.

Jeg gider ikke høre klima blive brugt som undskyldning for, at unge, naive, oprørske rasta- og hættebefængte mennesker m/k er utroligt forurettede og tror, at de egenhændigt vil omstyrte kapitalismen og redde verden ved at sætte en ring i næsen og bryde igennem hegn ind til de voksne.

Fandeme nej. Og hvis I siger fredeligt een gang til, så studer lige noget Ghandi først. Fredeligt?

Gå hjem og spil noget guitar og drik the. Find nogle voksne, I kan lave et ordentligt oprør imod.

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Det er jo et godt forum at få noget pressetid i. for nogle af disse mennesker er det en del af en samlet kamp.

Ikke at jeg forsvarer dem.

Anna sagde ...

uhh jeg er så enig!

Lene sagde ...

@Anna: YAY! Jeg er en stor fan af dig :)

Uden Relevans sagde ...

Så er der da en der er enig :)