lørdag den 9. januar 2010

Toilettet?

HELLE! Fredet!

Når man råbte det hjemme på vejen, når man legede med de andre børn, så kunne man ikke røres. Så måtte den, der var den, løbe efter nogle af de andre, indtil man igen slap lygtepælen eller forlod den knækkede fortovsflise, der var malet med kridt og som var officielt fredhelligt land.

Der har været masser af mennesker omkring mig de seneste par dage - undskyld tavsheden herinde - og selvom de allesammen uden undtagelse har været både sjovt og fornøjeligt selskab, så har jeg taget mig i at lede efter det sted, hvor jeg lige kunne være i fred indtil jeg havde trukket luft nok til at kaste mig ud i legen igen.

Det er ikke rigtigt lykkedes mig at finde lygtepælen.

Måske er det alderen, der gør, at jeg bliver mere og mere mærkelig kattedameagtig og socialt lettere at trætte. Måske er det bare helt naturligt, derude i virkeligheden, at have en snert af socialangst og behov for at få on-tiden skåret op i mundrette bidder?

De af jer, der kender til MBTI og lignende typebestemmelser vil have gavn af at vide, at jeg er ekstrovert. De af jer, der kender mig, har ikke brug for spørgeskemaer for at vide det.

De færreste af jer ved, at jeg indimellem famler efter en lur og et skjulested under usynlighedskappen.

Men er der nogle af jer, der ved, hvordan man lige fikser det behov midt i kickoff-arrangementer og kundemøder?

Ingen kommentarer: