fredag den 23. juli 2010

Happy holiday

Jeg har glædet mig til ferien. Til ikke at skulle arbejde og ikke få alting til at gå op i en højere kalenderenhed.

Og nu har jeg ferie. Endelig.
Det kan ikke komme bag på nogen, at jeg nu forsøger at få ferien til at gå op i en højere enhed, mens jeg slås med at blive enig med mig selv om, hvad jeg afskyr mest: Kalendergymnastikken eller det mareridt, der også hedder bestilling af last minute-rejser.

Enten skal jeg bestemme mig for at tage en sindssygt dyr tur til TuristMekka i 14 dage og aflyse både Skanderborg festival og søsters bryllup eller også må jeg sætte mig ned og meditere på mulighederne for at få en glimrende ferie hjemme i sofaen.

Bliver også pænt dyrt i rødvin.
Jeg bytter gerne al den rødvin, hvis du lige står med billetter til playa del paradiso, inkl serviceneger som du vil give til mig helt gratis. Hmm?

Nå.. jeg finder proptrækkeren.

2 kommentarer:

Thominous sagde ...

Jeg har lige taget 14 dage på sofaen. Uforlignelig fred og ro. Det kan kraftigt anbefales.

Uden Relevans sagde ...

Bravo Tours har halv pris pt, hvis Kreta kan friste?