torsdag den 29. juli 2010

Her går det godt, send flere penge

Det blev alligevel sommer.
Jeg ved godt, at det er ufint at nævne det, men mens det regner i Danmark, sidder jeg her med nye solbriller, iskaffe, solskin ombord, 35 grader og udsyn til mængder af mennesketyper, som man gerne må studere.

Jeg nævner lige kort Iljitj, russeren med leopard-badetrusser trukket helt op til navlen og de største flyveører jeg til dato har set. (intet ondt om flyveører, jeg har selv et af slagsen. Kun et)
Iljitj er meget glad for vandet. Så glad at han med vand-nedlagt hår og smil fra øre til øre bliver nødt til at jubel-gribe i leopardtrussen.

Der er iskaffe, fik jeg sagt det? Fik jeg også sagt at solbrilledamen insisterede på at lave en kop af sin egen kaffe til mig?

Her er lige til at holde ud at være.

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Det er godt at høre at du er kommet af sted og har det dejligt.

Håber det var mit tip du fulgte :)

Anonym sagde ...

Nøh, det slår da ikke en sommerhusferie i Billedbladland, med lille vandvarmer, meget små rum og herremange mennesker. Og regnvejr. Blev der sagt.