onsdag den 25. august 2010

Mens vi venter på Gunbritt

Er det, hvad jeg tror det er? spurgte han et sted over mit hoved. Han lød helt glad.

Da det gik op for mig, hvad han mente (han rykkede det rimeligt brutalt ud af min hovedbund) syntes jeg i øjeblikket ikke, at det var værd at lyde glad over: Det var et gråt hår og det var mit.

Vent, der er et til, nær-jublede han, mens jeg følte alderdommen snige sig ind i alle mine led og fik lyst til småkager. Ploink! Måske kommer du til at ligne Gunbritt? ønsketænkte han højt. For hvis jeg skulle have en rigtig voksen kæreste, så skulle det altså være hende.

Suk. Jeg ville ikke have noget imod at være så smuk som Gunbritt. Men 'voksenkæreste'?
Jeg er ikke sikker på, at jeg er klar til transformationen. Skulle måske hellere bestille tid hos hans voksendrøm...
 

3 kommentarer:

Fru Z sagde ...

Du er i hvert fald smuk, hvis det er dig nederst. :)

Lene sagde ...

Årrh, tak :) Det varmer helt vildt...

K sagde ...

Lene - du er 100 gange smukkere end hårdamen da!
Knus til dig og håber snart at se dig igen :)