mandag den 13. august 2007

tilbage fra antidagligdagen

Siden sidst er der sket en del:

  • Fredag fra helvede, hvor cheferne, der lige var kommet tilbage fra ferie og nu var opsat på at gøre indtryk på gummihammermåden, hver for sig havde en ønskeseddel, som de mente at jeg kunne opfylde (på en dag... nåmen, når julemanden kan nå alt det, så kan jeg vel også. Superwoman part 2)
  • Teltslagning i Skanderborg - i solskin.
  • tre nattevagter. Jeps... 3. Og meget forskellige. Alle tre med fællestemaet: Meget på job mens andre er meget fulde.
  • tre dage med søvn i solskin. Virkelig svært. Men jeg sov.
  • Jeg har bagt pølsehorn nok til hele den store skovbørnehave. Flere gange.
  • Swiften har bestået prøven som festivalbil. Den har klaret både skov og parkering i vanlig fin stil
  • Festival i helt fantastisk godt vejr og sammen med gode mennesker.
  • Masser af god musik - men kun dansk musik, når man ser bort fra det halvandet nummer jeg strakte den til med ham hash-hunden fra Amerika. Nephew lavede en afslutning der kun efterlader mig med den største respekt. Jeg troede de var wannabes og jeg æder med glæde min første mening. Sejeste sceneshow, hamrende gode musikere, beviseligt talent for at (om)arrangere musik og Simon Kvams stemme var fabelagtig søndag aften. Virkeligt, virkeligt imponerende.
  • Jeg fik en smølfefod med hjem fra skoven. Vrikkede om og kan nu kigge ned på fem venstre-tæer, der stritter lige ud fra en hævet og blå fod.
  • Jeg lugter af sprut. Har fået vom. Og blå mærker. Ligner pludselig mig selv fra gymnasiebillederne.
  • Har underlig smerte i maven.. ved ikke om det er mad fra Capri, alkohol eller bare grinekramper der har æren.
  • Jeg har set nye sider af mine nærmeste. Mig selv inklusive. Og det har været en fornøjelig test.
  • Nu kigger jeg skiftevis på min fod, vasketøj og cykel. Jeg gider ikke være den der står og venter på atleterne komme tilfredse ned ad bakkerne i Italien mens jeg bliver tykkere og tykkere. Ikke med mindre der er gedigen shopping i nærheden.

Ingen kommentarer: