søndag den 24. august 2008

I'm BACK

Så kan I godt begynde at spidse tasterne, for jeg er hjemme igen og der er ingen grund til at blive ved med at være pigesur over, at jeg har været på ferie og haft solskin, mens I har været på arbejde i regnvejr. Come on...  slut nu. Venner igen?

Selvom I sidder der og muler, kan jeg da lige komme med et par højdepunkter, mens jeg venter på et lille smil fra jeres kønne digitale ansigter.

- Så en spasser, der brændte dæk af på sin mørkeblå, sænkede Golf klokken 13 på en hovedgade i det nordjyske. Der var ikke ret mange af træskofolket, der gad vende sig om og glo. 
- Fik en bemærkning fra en meget speciel herre, der lød: 'Du ser gravid ud. Er du det?'. Jeg tager ALDRIG den skjorte på igen. Indrømmet, så har jeg spist en softice i år og romkugler næsten hver dag den sidste uge, men forhåbentlig fører det ikke til at min mor skal ha børnebørn. Nu er hun lige blevet så glad for hunden. 
- Havde høj sol i næsten en hel uge i Nordjylland. Duften af Vesterhav og solvarm marehalm gør det ligegyldigt, at jeg måtte tage en stor fed mus ud af munden på vovsen. 
- Har fået bestyrken mistanken om, at jeg ikke kan tåle vekao. Jeg påskønner, at I ikke spørger hvordan. Næh... vent. Det er ikke et højdepunkt, for dælan. Spil sørgemusik efter det minuts stilhed jeg holder for alle de tilsæt-kun-vand-og-becel-kager, jeg har spist i tidens løb.  

Gotta go. Jeg skal lige tømme skuffen for de sidste mavedræbende chokolademuffins. 
Og I er så søde når I er fornærmede og misundelige. 

1 kommentar:

Linda sagde ...

We want you back, want you back, we waaaaant you back for gooood.

Whatever we said, whatever we did, we didn't mean it - we just want you back for good.