onsdag den 5. november 2008

Browser-krigen

Jeg er uvenner med explorer for tiden. Hverken 6.0'eren eller 7.0'eren har virket siden jeg var en lille sviptur i Stockholm med pc'en. Explorer nægter mig adgang til både de kedelige browserbaserede pligtopgaver og til mere eller mindre anonyme sider, som jeg beder om at få adgang til.

Så er der ildræven... Den skulle være smart og mac-agtig. Cool nok. Den er også laber, bare ikke til fx min blog, hvor alting bliver totalt fucked up, hvis man fodrer den med en lille bitte youtube-snas. Derudover kan jeg egentlig godt lide den og jeg sørger gerne for at de ting, jeg bygger kan vises i den.

Ingen siger Crome. Tak. Virusmaskine.
Safari kører... Er der noget, jeg har misset?

4 kommentarer:

Andreas Klinke Johannsen sagde ...

Ahem. Du har misset den lillebitte detalje, at du faktisk har en PC og ikke en sød lille MacBook (løber før nogen kaster noget hårdt efter mig)

Lene sagde ...

Endelig en, der går lige til kernen.
Jeg HAR en Mac, men vil rigtigt gerne udskifte arbejdsPC'en med en Pro mere :)
(Den skal hverken være sød eller lille, men skarp og laber - OG UDEN KLISTERMÆRKER!)

Andreas Klinke Johannsen sagde ...

Jeg er faktisk ved at foretrække de små og lækre :-)

Klistermærker? Jeg skal gi dig klistermærker...
http://photos.socialsquare.dk/photo/357690

Lene sagde ...

Selvom flere af klistermærkerne er ret flotte og meget sigende om ham, der ejer Mac'en, så er det stadig kontamination (kæmper mod trangen til at sætte udråbstegn her.

Kan de gå af igen eller bliver det ligesom dengang man satte smølfeklistermærker på sit skab og for altid havde klister-plamager?

Ville det være grådigt at have både en stor og en lille?