mandag den 29. december 2008

Bilkaregler

Jeg beder om undskyldning. Det er forfærdeligt, at jeg aldrig har forstået de indviklede regler, der gælder når man skal købe ind i Bilka.
Undskyld...
Tillad mig at repetere nogle af de regler, jeg har lagt særligt mærke til idag:
  • Ved den store kasse med nytårshatte skal man have en af paphattene på og se opløftet ud, mens man roder rundt i resten for at finde den, der ser mest komisk ud og bøje alle de andre. Hat skal man ha.
  • Når man bruger indkøbsvogn, bør man altid placere sig midt i gangen og sænke farten mens man støtter sig til håndtaget med albuerne og præsenterer rumpet.
  • Stop ved alle standene med smagsprøver og smæk med tungen, når lækkerier som isbjørn og Freixenet bliver serveret i små tandlægeglas.
  • Parker din vogn midt i trafikken. Vælg enten at a) forlade den mens du henter mayonaise b) tage mobilen, ringe til mor og sige 'handle ind' mange gange i træk. c) råbe 'skaaattaaar' efter kæresten og tilføje noget i også skal huske at købe. Helst noget med tampax.
  • Prut. Det er en social grundregel at man går og hyggefiser lidt i jakken. Alternativt kan du være mindre omhyggelig med toiletpapiret.
Undskyld igen... Jeg lærer det aldrig. Synes, det er svært.

Ingen kommentarer: