søndag den 17. maj 2009

Pissehellig

For nylig kastede jeg op, mens jeg kørte bil. 
Jeg hostede så hårdt, at kvælningsfornemmelserne fik min mave til at beslutte sig for at rydde luftvejene, så der sad jeg så på Silkeborgvej og lignede en, der havde tisset i bukserne. Det havde jeg ikke - det var opkast. Jeg synes ikke rigtigt jeg havde lyst til at forklare, hvad det var, da jeg steg ud af Swiften, alligevel. 

Nyttige oplysninger, som kunne bruges, da jeg sad til en fest og byttede historier. Vi siger tak til hende, der fortalte den første historie i en række af 'dengangjegskulletissesåmegetogikkekunnenåhjem' og dermed få os alle sammen til at grine lettede over, at vi ikke er alene om at have skyllet bukser under vandhanen i badeværelset. 

Og til ham, der i detaljer fik fortalt, hvad alle landmænd er kommet til at fylde støvlen med, da de slap det, der skulle have været en prut, mens de squattede ved siden af en ko. (Hvis der er nogen derude, der er på farmerdating, så brug gerne den vinkel som indgangsreplik)

Tena ville have klappet i deres markedsføringshænder, da en af fitnesspigerne skraldgrinede og råbte at hun kom til at tisse lidt i bukserne  - Hvorefter den yngste deltager sagde, at hun altså lavede knibeøvelser to gange om dagen... 
partypoop.

Ingen kommentarer: