søndag den 7. juni 2009

Dårlig film

Jeg er blevet sådan en, der sidder i sofaen om aftenen og læser en bog eller skriver småting på computeren mens fjernsynet er tændt og kæresten kommenterer lystigt. 
I aftes var det fodbold og i aften er det tronfølgelov og parlamentsvalg, der er på husaltret. Er det bare mig, eller er det inderligt ligegyldigt det hele? 
Undtagen Mette Fugl, for hende kan jeg godt lide. Og undtagen Morten Messerschmidt, for han er skræmmende ligesom ham den onde fra Harry Potter. 

3 kommentarer:

Infotainer sagde ...

tv-sendefladen er inderligt ligegyldig - enig. men jeg har lige fundet ud af, at alle mine yndlingsserier ligger online, afsnit for afsnit, og bare venter på at blive set. er nu endnu mindre slave af tv-oversigten... i say who, i say when, i say how much!

Linda sagde ...

Jeg håber, at det er Malfoy, du mener,og ikke Snape. Snape er lækker. På den forhutlede, mørke måde *ammenam!*

Lene sagde ...

Det er Malfoy han ligner: lyshåret, alt for poleret og lumsk uden at man kan se det udenpå. Snape er barsk på Mørkets Fyrste-måden og lige din type :)