fredag den 24. juli 2009

3-2-1- boom. Ferienedtælling

Ifølge arbejdskalenderen har jeg fri fra og med i morgen. På sommerferie-måden. Det har jeg lidt svært ved at forstå og kender jeg mig selv ret, er jeg så tykpandet, at jeg først opfatter det,
  • når jeg ikke længere tager telefonen og præsenterer mig med firmanavnet først og den pæne stemme på.
  • når jeg ikke bliver sulten a la Pavlov når klokken slår 11.30 (der spises der i kantinen)
  • når der ikke længere er nogen, der taler om eatible Speedos over frokosten
  • når jeg præsterer at læse bog eller se fjernsyn efter kl. 20 uden at falde i søvn
  • når jeg ikke længere kan presse fødderne ned i rigtige sko, fordi jeg har gået rundt på sommerfødder.
  • når jeg sidder på festivalpladsen som nattevagt og ikke behøver at tænke på at jeg skal direkte fra skoven til kundemøde men kan gå i seng lige efter morgenbadet.
  • når Nescafe begynder at smage af sommerhus-ferie og der ikke er flere ulæste bøger i reolen.
Det er nu mest sandsynligt, at der går en 4-5 dage inden jeg for alvor har overstået mit ferie-granatchok.

Ingen kommentarer: