søndag den 4. oktober 2009

Et skridt væk fra at blive til facer med stavgang som speciale

Aj, jeg skal altså ikke ha noget hvidt brød. Har I ikke noget med spelt?
Jeg er på sådan en særlig aura-rensende kur, så jeg må ikke spise noget med mælk, gær, hvede, sukker eller næring. Det siger min zoneterapeut selv.
Nu skal vi ordentlig have fest. Jeg har bagt økoboller. Der er kun vand og kerner i. De er lidt hårde, men hvis du dypper dem i den grønne the så er det supergode og så er der ikke noget som helst fedtstof i
Bruger du RIGTIGT sukker i kaffen? Og en latte på sødmælk? Vi kan virkelig ikke være venner mere.

Jeg er ikke særligt glad for fornøjelsesfornægtere og pseudo-allergikere, så hvad er chancerne for, at jeg selv sidder hos en diætist (indsæt rullende øjne) i morgen klokken 10.30 fordi jeg er under mistanke for at være laktoseintolerant.
Fandeme et af de tilfælde, hvor jeg har lyst til at straffe mig selv hårdt med en fuldfed latte.

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Diætister kan heldigvis også være gode!

Jeg er f.eks. ret glad for min diætist, men hun har godt nok også sagt, at jeg helst skal spise mit kød før mine grøntsager, for det er bedre jeg ikke kan spise grøntsagerne op end køddet :-D

Uden Relevans sagde ...

hva var det så ??

hva hva hva?

personligt er jeg vegetar jeg spiser intet der kaster skygge. ^^

Uden Relevans sagde ...

bortset fra det hvorfor kommenterer du aldrig på vore kommentarer?

Egentlig?

Lene sagde ...

@Heidi: Min diætist overraskede mig også meget positivt. Ikke noget med at tale ned eller lægge niveauet for lavt - det var sund fornuft og bland selv slik :)

@Morfar: Laktoseintolerant og Othellolagkage-afholdskvinde fra nu af. Men det er ikke så slemt at jeg agter at frasige mig min livret: Mad lavet af andre :)

Jeg skal stramme op på det med svarene. Pardon.

Lene sagde ...

@irrelevante Morfar: Spiser du også kun selvdød frugt?

Uden Relevans sagde ...

Nah jeg undrede mig bare over manglende svar....

veganer Det er en joke, jeg har glemt hvorfra men hovedpersonen er level fem veganer så han spiser intet der kaster skygge. Kan det være Simpsons???

My fragile mind fails me.

Fresten dejligt med husalf, vi har en sur mand der hedder Paul der hader når han skal gøre rent.

Lene sagde ...

Lyder ulækkert at være level 5-veganer. Får pludselig lyst til en stor bøf.

mht kommentarerne, så skal jeg bare tage mig sammen til at skrive det jeg tænker. Jeg læser altid kommentarer og glæder mig over dem.

Uden Relevans sagde ...

Vil det kompromitere dig at sende mig en mail så vi evt kan tale bizniz?

Jeg mangler virkelig et bedre job.

Min email adresse står på min profil

/Mofling