torsdag den 22. oktober 2009

Når jeg bli'r gammel

  • skal jeg bo i Ollekolle sammen med alle de andre og lave god mad i fælleshuset en gang om ugen, drikke rødvin og grine og spille trivial pursuit. De andre dage i ugen skal der være kaffebesøg, bogklub og nogen at se Dagens mand, the gay edition, med.
  • har jeg overdraget min hundedagpleje til min assistent, men jeg kan ikke lade være med at hjælpe lidt til.
  • læser min datter teologi eller astrofysik
  • vil jeg stadig huske dengang, der var noget, der hed slowfood, hjemmebagt æblekage og off-line
  • er jeg lidt excentrisk. Så kan jeg bedre gå og klukke af dem, der er meget yngre og som tror at det er smart at gå i slimfit-bukser med hængerøv. Igen.
  • vil jeg måske bedre kunne sige min mening uden at tænke på, at nogen bliver pige-misforståelses-sure og ikke kan lide mig. Lidt mere ubekymret.

8 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

OG du kan høre Roxette på vinyl :)

K sagde ...

Synes du glemmer en daglig ration chokolade af den bedste slags :-) Ellers lyder det bestemt som et sted jeg også gerne vil være gammel da :-))

Lene sagde ...

@morfar: Jeg har aldrig rigtigt været fan af Roxette, selvom jeg gik i klasse med Marie Fredrikssons niece. Jeg er mere til rock og guitarister, der faktisk kan spille guitar. Men altså, der vil være rock i ollekolle. Klart.

@K: STOR fejl. Off course skal der være chokolade. Måske kan jeg få dig til at lave mad ind i mellem? Det skulle du være så god til, siger de andre gamle.

Trine Louise sagde ...

Fantastisk fremtidsvision, kan især godt lide det med hundedagpleje, søger I folk?
Jeg glæder mig også til at blive ældre og forhåbentlig få større indre ro og lavere bekymringstærskel.

Lene sagde ...

@Trine Louise: Regner med at det bliver en kæmpe succes, både med hundedagpleje og ollekolle, så folk er der vel altid plads til. Er du mest til store eller små hunde? :)

lille t sagde ...

JEG er til alle hunde - må jeg osse godt være med så? :oD

Uden Relevans sagde ...

my bad sorry...

Lene sagde ...

@Lille t: Jeg regner da med at du er partner i the doggy business?

@Irrelevans: Det må du nok sige. Tydeligt at høre, at du er yngre end mig og lad mig bare sige det før som siden: Ungdommen nu til dags!