tirsdag den 1. december 2009

Don't call me Baby

Nej, jeg er ikke spor tålmodig eller sød. Forstå det nu, at jeg er en fierce dræber-chick, der siger fra og har hugtænder.
Kan ikke forstå at det skal være så svært at fatte, at jeg ikke er en af de søde piger, der lægger sig ned og blotter struben, bare du beder mig venligt om at arrangere din julefrokost eller lige lave dit firmas website. Gratis. Ikke med mindre du er Edward, den udødelige vampyr, that is.

I øvrigt kan jeg heller ikke forstå, at jeg får bemærkninger om, at min sangstemme er fin og eventyragtig, når verden er tiltet 15% og det føles som om jeg har pladevat under øjenlågene og bor i et guldfiske-akvarium. Manglende nattesøvn og triple espresso giver rock-chicks som mig rå stemmer og ikke eventyrstemmer.

Derudover kan du godt tage at hoste op med noget nattesøvn. Eller bare 3 uger i et refugium i Italien med fuld løn. Eller bare nogle drugs.

Den næste, der synes jeg er nuttet og tålmodig får... øh... chokolade? Argh, pis. Jeg arbejder videre på de hugtænder.

Ingen kommentarer: