mandag den 11. januar 2010

Bør udstyres med rød advarselstrekant

Jeg har ikke tal på de gange, jeg har tabt ting idag. Nøgler, gafler, dimser.
Til gengæld har jeg tal på de gange, jeg har spildt idag: 5. En gang var det kaffe ud på bordet. En anden gang var det mad ned af uldjakke. Jææj.

Jeg glemte min iPod i omklædningsrummet og nåede heldigvis - og takket være en verdensmesterspurt ned af fitnesscentrets trapper - at nå tilbage til min lille skat, inden den forsvandt. Den var allerede gemt væk under en eller anden piges tøj, klar til lige at blive taget med hjem.
I den situation var jeg ikke ked af at skulle flytte hendes undertøj og de tilfældigt kastede træningsbukser.

Mikrofonen i spinningsalen virkede ikke, så jeg måtte råbe igennem en hel elite-time.

Altså, alt er gået fint. Kunderne er glade, også dem i fitnesscentret. Jeg har nået en masse idag, men det har bestemt ikke være kønt og jeg har brugt mange telefonsamtaler på at studere kuglepensklatterne på mine fingre.

Imorgen håber jeg at tyngdekraften er blevet gode venner med mine hænder igen.

2 kommentarer:

labu sagde ...

Åh Lene - Jeg ved lige nøjagtigt hvordan din stemme har lydt til sidst.... Ja nemlig!! Lige som min gjorde.. Hurra... Jeg har stadig bodega stemme *hehe*

/Las

Lene sagde ...

Jeg stod ellers og slog mig selv for panden, fordi mikrofonen pludselig virkede EFTER timen? Det holdt ikke længe, kan jeg forstå...