tirsdag den 23. februar 2010

Intolerant? Næ... Bare indebrændt

Jeg er hvæse-damen for tiden. Hende, der sidder bag rattet og råber til de andre bilister, at de skal gå væk fra min vej og hende, der blotter hjørnetænderne foran kaffemaskinen for at beskytte den hellige bryg.

Jeg skumler. Jeg bekymrer mig. Jeg bitcher totalt over, at jeg ikke kan se ud i fremtiden og ikke har en garanti for at alt nok skal gå godt. For at det ikke skal være løgn, så har jeg for første gang i mit liv haft noget, der kunne tolkes som PMS. Det var det naturligvis ikke (sagde min psykolog beroligende.  Det ville fandeme også være et nederlag at lide af noget der er lige så virkeligt som julemanden)

Ud over det, så er jeg skuffet. Over alting.
Mest er jeg skuffet over kommentatorer på blogs som Politiken.dk og Uriasposten.net. Faktisk så skuffet, at jeg har slettet Uriasposten fra min blogroll. Jeg hepper meget på bloggen selv, men jeg kan simpelthen ikke være med til at de perfide røvhuller af nogen kommentatorer bliver læst af jer. Mine yndlingslæsere.

Faktisk også blevet enormt nærtagende. Selvom andre bliver ved med at kalde det at lytte til mig selv, så har jeg det som om jeg har fået en mavepumper, når andre åbenbart ved allerbedst, hvordan jeg skal forvalte mit liv.
Så nu venter jeg bare på at blive duftallergiker og at lære at trække vejret helt ned i maven, så laver jeg sgu en håndarbejdsblog.

3 kommentarer:

Mig sagde ...

Velkommen i klubben !! hihihi

Hyggehygge
Marianne

Thominous sagde ...

Hm. Havde ellers stor respekt for dit link til Uriasposten.

Ærgerligt, at den skal dømmes på de af og til hjernedøde kommentatorer. De fleste af Uriaspostens egne indlæg er jo fornuftige nok.

Lene sagde ...

@Thominous. Jeg var også glad for at have det lige ved hånden, men jeg synes, at kommentarerne ikke overholder almindelig god tone - og dialog er en umulighed.
Det er ærgerligt, for Kim fra Uriasposten gør et godt stykke arbejde.