torsdag den 15. april 2010

Have a happy period. WTF?

En mail har lige bragt dagen op på et helt nyt niveau. Søren sendte mig et link til en blog, der bringer årets webmail-vinder 2007 og det er sooooo funny. Det fik mig til at grine højt ud i lokalet og sekundet efter spurte rundt og sige ting som der er et F16-fly in my panties. Vigtige telefonsamtaler er blevet forstyrret af mindre.

Personligt har jeg ikke de underlige tendenser mens der er brug for hygiejnebind, men i de tilstødende dage kan der muligvis være tale om temperamentsudsving. Jeg mener, hvad skulle grunden ellers være til at begynde at vræle ved at få et knus eller at bide i rattet af bare hidsighed over megagammel mand med alternativ kørsel. Og så nævner jeg slet ingenting om de grimme ord, en havnearbejder med skægstubbe råbte ud af mit vindue.
Live-and-let-live er åbenbart en overskudsholdning til alle de andre dage.

Men alligevel støtter jeg modstanden mod et så nedladende slogan som 'have a happy period'.
Den dag, menstruationsbind bidrager til at gøre mig happy, bliver når de leverer deres bind med indbygget vibrator eller sætter hyldest-musik til at spille hver gang der er gevinst i den hvide overflade.
Så skal I til gengæld også se mig med det bredeste, salige smil fastmonteret.

3 kommentarer:

Vestergaard sagde ...

Fantastisk mail! Fik mig til at tænke på en post jeg så for efterhånden en del år siden. Ikke at de to ting har noget med hinanden at gøre ud over at de begge er glimrende eksempler på humor på nettet. Selv når jeg læser den i dag får mig til at smågrine: http://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?threadid=160851

Uden Relevans sagde ...

Det er et fantastisk sjovt og velformuleret brev, jeg håber virkelig at de har fjernet det logo igen :)

frøkenen sagde ...

Ha ha ha, hvor er du grineren! :D