søndag den 30. december 2007

Gud bevare...

Amerikanerne har deres thanksgiving. Jeg har nytårsaften. Det er den tid på året, hvor jeg bliver lidt højtidelig og rørt over alle de gode mennesker og gode handlinger, jeg har mødt i årets løb.
Jeg er sådan indrettet, at jeg glædes over andre menneskers lykke og kun sådan cirka denne ene gang om året for alvor tillader mig at sammenregne min egen personlige lykke, holde den op foran mig og... blive taknemmelig. 
Det skal også til at ske noget oftere - og lad så det være det eneste nytårsfortsæt for mig i denne runde.

Jeg sender et par sms når klokkerne slår første gang og jeg er landet på gulvet (hvis jeg ikke bare bliver hængende i mid air på englevis) - og lader nogle lige så vigtige tanker flakse afsted til en og anden, når dronningen tager brillerne af og siger "Gud Bevare Danmark". 

Jeg har en lille nytårsgave til jer: 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
(alle de kommaer, jeg har forsømt at sætte. Det skulle passe, hvis i også tager alle dem, jeg har sat, hvor de ikke skulle være)

Lad mig lige benytte lejligheden til at sige tak til jer, der læser med her.
Jeg har ingen anelse om, hvem, der sidder der bag skærmen, udover de lejlighedsvise kommentatorer, men jeg sætter stor pris på jeres interesse (i to).
For nogle måneder siden måtte jeg overbevise en af jer om, at alle kommentarer er velkomne, uanset familiær eller manglende relation og helt uanset holdning og længde. Det gælder stadig.  
Jeg er SÅ glad for at høre fra jer...

Glædeligt nytår...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig godt nytår

Vi ses vel derude på landevejen i 2008? Den virkelige verden du ved :o)

Anonym sagde ...

Rigtig godt nytår

Vi ses vel derude på landevejen i 2008? Den virkelige verden du ved :o)